el-GRen-US
el-GRen-US
Menu


 

Mία ολοκληρωμένη εφαρμογή ERP για τη διαχείριση της επιχείρησης και την αυτοματοποίηση των front office & back office λειτουργιών. Ενσωματώνει τις ενότητες CRM, ΒΙ, e-Commerce και POS με δυναμικό Workflow και προσφέρει την λειτουργικότητα μιας ενιαίας εφαρμογής. Παρέχει μια κεντρική βάση δεδομένων (DB) για όλες τις πληροφορίες που μοιράζεται από τις διαφορετικές πτυχές του ERP, προκειμένου να εξομαλυνθεί η ροή των δεδομένων σε ολόκληρο τον οργανισμό.

 

  

Aποτελεσματικότητα και Παραγωγικότητα

Το biQ ERP ενισχύει την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα στους κόλπους της επιχείρησης, εκπληρώνοντας ταυτόχρονα τις ολοένα αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες της. Επεξεργάζεται αξιόπιστα τους αυξανόμενους όγκους δεδομένων, και είναι φιλικό στο τελικό χρήστη.

Βοηθός από το Α έως το Ω

«Ακουμπάει» σε όλα τα στάδια των επιχειρηματικών διαδικασιών με αποτέλεσμα να αποτελεί στρατηγικό εργαλείο τόσο για τους φορείς λήψεως αποφάσεων όσο και για τους σύγχρονους επιχειρηματίες.


Από την παραγωγή έως το After Sales

Απευθύνεται σε εταιρείες όλων των κλάδων και καλύπτει τις λειτουργίες που επιτελούνται στους κόλπους της επιχείρησης, από πωλήσεις σε διαχείριση αγορών, από την παραγωγή έως εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Πρόκειται για ένα καινοτόμο ERP με τις διαδικασίες από τη μία πλευρά και τις επιχειρηματικές εφαρμογές από την άλλη, να το καθιστούν τον πληροφοριακό και τεχνολογικό άξονα της εταιρείας σας.

Συμβατό και επεκτάσιμο

Μπορεί να επεκταθεί, και είναι συμβατό με άλλες εφαρμογές. Η πλατφόρμα BiQ συνεργάζεται άμεσα με web-based εφαρμογές(Google Apps), με εφαρμογές γραφείου που κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά (M/S Office , Open Office) και με ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter)



Το biQ ERP αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο «σύμμαχο» της επιχείρησής σας για καθιέρωση και πρωτοπορία
στο ολοένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον..



 

Μας εμπιστεύθηκαν